Yoga & The City

Als ik zelf op reis ben, beginnen we de dag altijd met een bezoek aan de gym, of rol ik mijn yogamat uit. Het lijkt me, dat ik hierin vast niet de enige ben. Daarom heb ik een superleuk programma in mij eigen home town Rotterdam samengesteld. 

De yogi’s logeren in het trendy CitizenM: lekker centraal gelegen en doen hun Yoga practice in een mooie studio. Na de yoga is het tijd de City te ontdekken en dat gebeurt natuurlijk by Bike. Highlights als de Markthal, de Erasmusbrug met haar Manhattan aan de Maas-skyline, de Fenix Food Factory en de heel gezellige Witte de With staan op het programma.

Ken jij iemand die niet zonder yoga tijdens de vakantie kan, maar wel wil ontdekken hoe mooi, interessant en inspirerend Rotterdam is?

Check this out op BookYogaRetreat en…. delen mag 

Boeken doe je via deze link!Rotterdam Oude Haven, De Meent

Plaats een reactie